3 نکته کلیدی در مشتری مداری

همه ی ما به دنبال آن هستیم که از طریق فعالیت هایی از جمله ارسال اس ام اس، تبریک یا تسلیت گفتن مناسبت های مختلف و . در ذهن مشتری خود جایگاه مناسبی را ایجاد نماییم، اما آیا به این موضوع فکر کرده ایم که مشتریان ما از این اتفاقات خوشحال می شوند! پس مشتری مداری تعریفی فراتر از لبخند زدن به مشتری و ارسال پیام و غیره است. .

دریافت فایل


معرفی کالا گاهی مشتری ,مداری ,مشتری مداری ,نکته کلیدی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

گالری تصاویر والپیپر نمایندگی مجاز اسنوا و دوو سپیدار افرا فلزیاب طهران کاوش دانلود فیلم و سریال جدید