بزرگ ترین مشکل صرافی ها عدم امنیت آن ها می باشد؛ به طوری که هیچ گونه تضمینی برای امنیت ندارند. تاکنون صرافی های بسیاری هک شده اند و مقدار قابل توجهی ارز دیجیتال از این صرافی ها ربوده شده است‌. علاوه بر این ها ممکن است خود صاحبان صرافی کل دارایی شما را برداشت کنند و سپس ناپدید شوند؛ بنابراین اگر قصد استفاده از صرافی ها را دارید اول از امنیت آن مطمئن شوید، سپس اقدام به سرمایه گذاری نمایید.

توجه داشته باشید که استفاده از یک کیف پول مطمئن بهترین روش برای سرمایه گذاری محسوب می شود؛ زیرا تنها شخصی که امکان دسترسی به آن کیف پول را دارد خود شما هستید. شما می توانید برای اطلاع از قیمت تتر و یا قیمت هر ارز دیجیتال دیگری از بیت مهر کمک بگیرید.

اگر از سرمایه بسیاری برخوردار هستید، بهتر است این سرمایه را در یک کیف پول آفلاین قرار دهید، اما اگر قصد ترید کردن با این سرمایه را دارید، دو راه پیش روی شما قرار دارد، شما  می توانید برای انجام تبدیل ارز خود از یک صرافی استفاده کنید و نگرانی های مربوط به امنیت پایین آن را به جان ب و یا این که از یک کیف پول مناسب و امن برای تبدیل ارز دیجیتال خود استفاده کنید.

البته هزینه های مربوط به تبدیل ارز دیجیتال در برخی از این کیف پول ها زیاد است؛ بنابراین توصیه می شود که پیش از انجام هر کاری ابتدا هدف خود را تعیین کنید و پس از آن به عواملی مانند اهمیت میزان کارمزد، میزان امنیت و… بپردازید. بیت مهر با هدف ارائه بهترین راهکار به شما و در اختیار اطلاعاتی پیرامون موضوعات مربوط به ارز های دیجیتال، نظیر قیمت روز تتر،  آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.


ارز دیجیتال - بیت مهر صرافی ,دیجیتال ,امنیت ,سرمایه ,استفاده ,مربوط ,استفاده کنید ,توانید برای ,سرمایه گذاری منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فرش ماشینی 700 شانه پرتال جامع تک سیب خدمات طراحی ، چاپ و بسته بندی یاس دانلود تخفیف چیت بلک gamer19 جاده ی خاطرات یک طرفه ست ♥️ ابرده علوم غریبه